1 299,00 zł
1 499,00 zł
Cena regularna:
1 769,00 zł
1 059,00 zł
1 049,00 zł
3 999,00 zł
339,00 zł
435,00 zł
588,00 zł
1 399,00 zł
Cena regularna:
1 549,00 zł
1 499,00 zł
Cena regularna:
1 769,00 zł
1 000,00 zł
Cena regularna:
1 099,00 zł
1 549,00 zł
Cena regularna:
1 777,00 zł
Zwroty i reklamacje
Zwrot towaru
Przypominamy, że będąc Konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od zawartej umowy w terminie 14 dni. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia dostarczenia towaru.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia ( na przykład pismo wysłane pocztą lub e-mailem). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy:/userdata/public/assets//zwrot.pdf ale nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy, zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa Płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Klienta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia, innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.
Jednocześnie informujemy, że Klient ponosi koszty zwrotu towaru do sprzedawcy. Ze względu na duże gabaryty niektórych produktów (np.box bagażowy lub namiot dachowy) wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 200 PLN.
Zawarte w tym komunikacie zapisy dotyczące konsumenta stosuje się od dnia 1 stycznia 2021 r. i dla umów zawartych od tego dnia również do kupującego będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.".
Gwarancja
Wszystkie produkty dostępne w sklepie internetowym Cubik objęte są gwarancją. Jej długość i warunki zależne są od rodzaju towaru oraz producenta. Czas trwania umowy gwarancyjnej określony jest w karcie gwarancyjnej dołączonej razem z zakupionym towarem, a także w opisie produktu na stronie internetowej sklepu Cubik.
Składanie reklamacji
W przypadku składania reklamacji prosimy o dołączenie do reklamowanego sprzętu paragonu lub innego dowodu zakupu oraz dokładnego opisu zgłaszanej wady (jej zewnętrzne przejawy, przeciętny czas, po którym występuje/wystąpiła, środowisko wystąpienia), jak również dane kontaktowe osoby korzystającej z artykułu, w celu umożliwienia uzyskania ewentualnych dodatkowych informacji.
Gwarancja nie obejmuje wad powstałych w okolicznościach znajdujących się poza kontrolą naszego Sklepu, w tym wad powstałych na skutek niewłaściwego używania lub przeładowania produktu lub jego akcesorium, lub złożenia, zamontowania lub używania produktu lub jego akcesorium niezgodnie z pisemnymi instrukcjami dołączonymi do produktu, wskazówkami lub ostrzeżeniami dotyczącymi bezpieczeństwa.
W celu uzyskania bliższych informacji dotyczących gwarancji prosimy kontaktować się telefonicznie pod numerem 502 908 666 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: sklep@cubik.pl
Informujemy Państwa, iż pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.